مصاحبه آرشیو خبر ها
می دانستیم بازی دشواری پیش رو داریم، فردا شرایط بارتزالی را ارزیابی خواهیم کرد

می دانستیم بازی دشواری پیش رو داریم، فردا شرایط بارتزالی را ارزیابی خواهیم کرد

مکس آلگری پس از پایان بازی یوونتوس و کروتونه که با نتیجه ی 2‐0 به نفع یوونتوس به پایان رسید با اسکای اسپرت به مصاحبه پرداخت و از مارکو پیاتسا که برای اولین بار از ابتدا برای بانوی پیر به میدان رفت تعریف و تمجید کرد.

 

ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگوایین گل های بیانکونری را در این دیدار به ثمر رساندند. سرمربی یوونتوس اذعان کرد که انتظار یک دیدار دشوار را داشته است.

 

کروتونه اخیراً گل های زیادی در دقایق پایانی دریافت کرده است، به خصوص در مقابل تیم هایی مانند فیورنتینا، میلان و لاتزیو. می دانستم قرار است بازی سختی باشد و آن ها تمام فضاهای زمین را پوشش خواهند داد. در نیمه اول باید با سرعت بیش تری پاسکاری می کردیم، اما در عین حال به آن ها اجازه ندادیم که موقعیتی بر روی دروازه ایجاد کنند و هوشیاری و سازماندهی خود را حفظ کردیم. ما به دلیل فضای کم نمی توانستیم به اندازه کافی به بازی عرض دهیم، بنابراین، باید مهاجمی را به زمین می فرستادم که بتواند با تکنیک خود به سمت دروازه تکروی کند، با این حال در نیمه دوم شرایط بهتر پیش رفت. من از ماریو مانژوکیچ پرسیدم که اگر نیاز به استراحت دارد می توانم یک بازیکن دیگر را جای او به میدان بفرستم که پاسخ او منفی بود. پیاتسا امروز بازی خوبی به نمایش گذاشت. او هنوز جوان است و در نیم فصل دوم بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. فکر می کنم او به محض اینکه فوتبال ایتالیایی را درک کند پیشرفت خواهد کرد.

 

پیانیچ با ورود به بازی، عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت...

 

من فکر می کنم در طیِ دو یا سه سال میرالم پیانیچ بتواند در جلوی مدافعین بازی کند. او هنوز برای این کار آماده نیست، به خاطر اینکه او به این عادت کرده است که میانه میدان را با یک یا دو بازیکن دیگر تقسیم کند. جلوی مدافعین بازی کردن شرایط متفاوت و دوندگی بالاتری می طلبد، به همین خاطر است که در این نقش پس از 50 یا 60 دقیقه او بُرندگی خود را از دست می دهد.

 

در هنگام سوت پایان بازی آندرا بارتزالی با ناراحتی از زمین بازی خارج شد و گزارش ها حاکی از آن است که او مشکلات ماهیچه ای داشته است:

 

بارتزالی از ناحیه ی ران خود احساس درد کرد و امیدوارم این تنها یک درد ناشی از کشیدگی خفیف باشد، اما شرایط او را باید فردا ارزیابی کنیم.

 

ناپولی با نتیجه ی 7‐1 بولونیا را پشت سر گذاشت و شب گذشته نیز رم موفق شد با نتیجه ی 4‐0 فیورنتینا را شکست دهد، اما یوونتوس هنوز به اندازه ی کافی گلزنی نمی کند:

 

رم همانند ناپولی باشگاه مهمی است، اما حیاتی ترین فاکتور گرفتن بیش ترین امتیازات است. آن ها رقابت را برای ما تا پایان فصل دشوارتر می کنند و ما باید تنها به نتایج خودمان تمرکز کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: